ezustvereb

Az Ezüstsas 2008 végén leszállt. Azzal próbálok boldogulni, ami maradt utána. Mondhatni, rendezem, eladom a hagyatékot.

Legutóbb erről beszéltünk...

free counters

Repülési napló

2010.01.14. 11:07 | 21 hónap | 2 komment

Egy fióklelet ismét.

18 évesen kezdett repülni, 1940-ben. Kíváncsi lennék, mi lett a sorsa. Túlélte-e vajon a háborút...

Címkék: igazolvány fióklelet

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustvereb.blog.hu/api/trackback/id/tr721671504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Toto_ 2010.01.14. 22:44:15

Kedves Blogíró,

A lemil-ről vetődtem ide, megnéztem a vaterás árveréseket, és hát felcsillant a szemem egy-két csomagra. Nem vagyok gyűjtő, de a történelmi-katonai témájú könyvek érdekelnek, bár magamnak nincsen olyan sok.

Nem tudok e-mailt írni mert nem elérhető az oldalról a címed, kérlek dobj egy sort a toto pont hu kukac chello pont hu e-mail címre.

Arra gondoltam, hogy könnyebb-gyorsabb mindenkinek ha az aukción kívül leegyeztetjük az adás-vételt. Én eléggé mobilis vagyok, legalébb 2-3 csomagot vennék meg, így Neked sem kell postára rohangálni. :)

üdv,

T.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.01.15. 13:54:05

@_Toto_:

Ha a nickjére kattintasz például itt fent, a poszt címe alatt ("21 hónap"), a megnyíló új ablak jobb felső sarokban látni fogsz egy "Üzenetküldés" opciót.

Üdv,

csurtus
süti beállítások módosítása