ezustvereb

Az Ezüstsas 2008 végén leszállt. Azzal próbálok boldogulni, ami maradt utána. Mondhatni, rendezem, eladom a hagyatékot.

Legutóbb erről beszéltünk...

free counters

Üzenet

2010.02.08. 11:10 | 21 hónap | Szólj hozzá!

Ma reggel kaptam egy üzenetet. A sok "odaáti" reprózz! felszólítás is tőle jött. Az úr az egyik múzeum reprósa volt évtizedekig, és valahogy eszembe jutott, hogy fel kellene hívni. Így is tettem, és ő adta meg a végső löketet.

Aztán írtam neki egy levelet, megírtam ennek és a sasos blognak a címét is. Ma reggel válaszolt. Az eddigi digitális leletekkel kapcsolatban a következő információt kaptam:

Az orosz fronton készült 
anyagot, a pápai ejtőenyősöket, és a kassai bevonulást én repróztam az 
édesapjának.

Ezek szerint valahol itt kellene lennie a többinek is. A hétvégén egyébként megtaláltam az ejtőernyős fotókat.

Címkék: gondolat apám ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustvereb.blog.hu/api/trackback/id/tr71738716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása