ezustvereb

Az Ezüstsas 2008 végén leszállt. Azzal próbálok boldogulni, ami maradt utána. Mondhatni, rendezem, eladom a hagyatékot.

Legutóbb erről beszéltünk...

free counters

Bajkai János iratai

2010.02.09. 11:01 | 21 hónap | 4 komment

A Lajtabánsági Emlékérem és az igazolványa mellett még volt pár "papír". Hátha érdekes valakinek, főleg a kitüntetéssel együtt.

Az utolsó lapon kellett egy kicsit igazítani, az eredeti nem ennyire sötét. Itt viszont olvasható.

Címkék: igazolvány

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustvereb.blog.hu/api/trackback/id/tr61738696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.02.10. 10:36:24

Úgy láttam, valaki rákeresett az "ezüstveréb Bajkai János" kifejezésre, és meg is talált.
Elérhető vagyok, csak keressen bátran!
Legegyszerűbb itt: ezustvereb[ @ ]gmail.hu

wraith42 2010.02.10. 17:17:43

Valaki mintha írta volna, hogy "huszárkapitány" volt, fura hogy semmi katonai papirja nincs itt, biztos ez? Valamint elég érdekes a posztumusz Nemzetvédelmi Kereszt adományozás, nem is tudtam, hogy ilyen is volt.

Kapcsolódó média:

mvh.nava.hu/watch.php?id=4389
mvh.nava.hu/watch.php?id=4454

Old Man 2010.02.12. 11:26:49

@Ren42: Igen, én írtam, hogy hkap.volt az I.Vh-ban - az idős menye tájékoztatása alapján )habár én is elgondolkodtam az életkorán(, attól még később tán lehetett az a családi emlékezet szeint.Két fia volt, már ők sem élnek, az egyik özvegyével beszéltem, aki igérte, hogy gyermekeit, unokáit /ükunokáit?/ tájékoztatja.

wraith42 2010.02.12. 11:55:24

@Old Man: a háborúban kizárt, hogy százados lett volna (1894-es születésű családi felmenő 1914-ben lett hadnagy és csak valamikor 1920-as években lett százados), de persze utána ha a honvédségnél maradt, akkor később lehetett százados. A honvédségnél csak két Bajkay-t találtam, egyikül dr. Bajkay András hadbíró, a másik pedig Bajkay Lajos t. hadnagy (1917-18-as adat). A közös hadseregnél is lehetett, de sajnos ahhoz el kell jutni a hadtörténeti könyvtárba. Persze aztán az is lehet, hogy nem tiszt volt, akkor viszont sajnos kevés adatot lehet róla megtalálni.
süti beállítások módosítása