ezustvereb

Az Ezüstsas 2008 végén leszállt. Azzal próbálok boldogulni, ami maradt utána. Mondhatni, rendezem, eladom a hagyatékot.

Legutóbb erről beszéltünk...

free counters

Golf

2010.03.18. 22:11 | 21 hónap | 5 komment

Ismét segítséget kérnék. Míg ma este fél nyolc és negyed tíz között vacsoráztunk és ravaluf kollégával cseverésztünk itt az egyik posztban kedélyesen, elvitték a golfomat.

Egy régi képet felteszek róla ide, hátha szembe ötlik valakinek holnap a csúcsforgalomban. Diósd-Érd-Törökbálint magasságában vitorlázók jó eséllyel összefuthatnak vele. Előre is köszönöm.

Címkék: segítségkérés

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustvereb.blog.hu/api/trackback/id/tr961851004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lombrágó 2010.03.19. 11:05:46

Hogy a bőr hűlne rá, aki elvitte. Ilyen van nekem is, csak egy hangyányival idősebb.

wraith42 2010.03.19. 12:32:00

Sz*rjanak sünt az ilyenek, már elnézést a kifejezésért. :((

ravaluf 2010.03.19. 14:32:37

@Ren42: Lehetőleg farfekvésest.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.03.19. 23:54:36

Ész megáll...

Figyu, Ezüstveréb, neked valami elvarratlan dolgaid lehetnek a Fennvalóval, hogy ennyire rádjár a rúd...

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.20. 11:56:14

@tiboru: jobban szeret engem, mint sokakat. Idemásolok valamit, amit pont a múlt héten láttam - hozzáteszem, nem vagyok egyházi értelemben hívő:

Erőt kértem az Úrtól, -
s ő nehézségeket adott,
melyeken megedződtem.

Bölcsességért imádkoztam, -
és problémákat adott,
melyeket megtanultam megoldani.

Előmenetelt óhajtottam, -
gondolkodó agyat és testi erőt kaptam,
hogy dolgozzam.

Bátorságot kértem, -
és Isten veszélyeket adott,
melyeket legyőztem.

Szeretetre vágytam, -
és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket,
hogy segítsek rajtuk.

Kegyes jóindulata helyett
alkalmakat kaptam a jóra.

Semmit nem kaptam, amit kértem,
és mindent megkaptam, amire szükségem volt.
süti beállítások módosítása