ezustvereb

Az Ezüstsas 2008 végén leszállt. Azzal próbálok boldogulni, ami maradt utána. Mondhatni, rendezem, eladom a hagyatékot.

Legutóbb erről beszéltünk...

free counters

L'avion

2010.03.26. 21:47 | 21 hónap | 18 komment

Eddig nem írtam róla, mert nem került szóba. Elvoltam az apró kacatokkal. Tegnap viszont egy izgatott hang keresett, miután a keresztanyám engedélyt kért, hogy kiadhassa a számom.

Ha valaki hallott arról, hogy az egyik vízközeli falu egyik elhagyatott kertjében egy titokzatos gép áll - nos, az a valaki, ha ismeri a pontos helyet, tudni fogja, hol született apám. Ugyanis a titokzatos gépmadár a mai napig nálunk volt.

Mától egy igen lelkes gyűjtő viseli gondját, egyelőre kölcsön címszóval. Úgy látszik, az öreg ezüstsassal még nem haltak ki a habókosok. Örülök neki!

Ja, és hogy hogyan került hozzánk? Jó helyen volt jó időben az Öreg, és 1 forintért megvette. Az összeg kivételesen tényleg igaz.

verébszemmel: (4/5)
szerintetek: (5/5)

Címkék: mig 15

A bejegyzés trackback címe:

https://ezustvereb.blog.hu/api/trackback/id/tr321871729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.03.27. 04:56:58

Hihetetlen!Bizony mondom, már talán azon sem scodálkoznék, ha egy tengeralattjáró kerülne elő.Vmikor lelkes fegyvergyűjtő fegyverbuzi voltam magam is, de gpi-nál, puskánál nagyobb sose volt.Bámulatom teljes.

Old Man 2010.03.27. 12:50:59

Lelle?Remélem autó lesz belőle.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.29. 09:37:00

@vén betyár: oda került. Már nagyjából össze van szerelve. A kabinban talált követ pedig, amivel bezúzták a plexit, hogy belessenek, visszakérem. Elteszem emlékbe, hogy mindig emlékeztessen.

vén betyár 2010.03.29. 09:52:11

Köszönöm, az teljesen egyértelmű volt már a múltkor is, hogy hova került a madár, csak a másik kérdésre próbáltam kitalálni a helyes választ.Vhogy túl egyértelműnek tűnt, hogy kertből parkba került., adott településen belül.
Köszi!
Vén betyár=old man
Üdvözlet!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.29. 10:06:29

@vén betyár: Településen kívül :)
Az azonosság gyanús volt.

vén betyár 2010.03.29. 10:20:15

@21 hónap: Leti nővér 31.részében OM az anyákról is megemlékezik, különösen egy gondolkoztatta el az utóbbi időben.Na jó, kettő.

Lombrágó 2010.03.29. 13:29:04

:-) Arról a környékről való vagyok én is :-)
Kicsi a világ.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.29. 14:52:19

@Lombrágó: pénteken jártam arra. Két tizenpici fiúcska akart a cba-ban cigit venni. Nem volt náluk igazolvány, a lány meg hazaküldte őket érte :)

Lombrágó 2010.03.29. 15:29:22

És milyen helyesen tette. Bár szerintem 200 m-en belül gond nélkül hozzájutottak.
Mi Húsvétra megyünk haza a pöttömökkel. Megnézzük a Mamát. Nagy a szerelem köztük. Persze mindent megenged nekik. Ők még a kertet is letaposhatják, amiért én mindig üldöztetve voltam :-).

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.03.29. 18:29:53

@Lombrágó: nem baj. Nem árt szembesülniük azzal, hogy ciki a dolog.
süti beállítások módosítása